Videoprojektorin korjaus
Esa Heikkinen
2011-05-17 15:44:42 UTC
Hei

Mulla on PLUS U2 1080 -merkkinen videoprojektori (jotain 8 - 9 vuotta
vanha). Joku aika sitten se meni pimeäksi. Siihen tulee sähköt ja
merkkivalot palaa (power-merkkivalo vihreänä ja status-merkkivalo
punaisena), mutta mikään tuuletin ei hurise eikä lamppu pala.

Tilasin siihen uuden lampun, mutta se ei auttanut asiaan.

Onko ehdotuksia mikä voisi olla vialla ?
Voisiko tuulettimen (2 kpl) vikaantuminen aiheuttaa tämän ?

Eikä kellään olisi sattumalta tiedossa mistä saisi kytkentäkaavion ko.
laitteeseen ?

---
Esa
Esa Heikkinen
2011-05-17 20:18:19 UTC
Hei

Anteeksi väärä hälytys. Olisi pitänyt lukea käyttöohje ensin.

Tuossa oli joku 1100 tunnin raja ja se meni sen takia pimeäksi.
Se alkoi toimimaan kun vaihdoin lampun ja resetoin "laskurin"
käyttöohjeen mukaisesti.

Ehdin kyllä sen jo purkaa palasiksi, mutta onneksi sain kasattuakin :)

---
Esa