M: Nakamichi High Com II kohinanvaimennin + alkuperäinen käyttöohje. Tarjoa!
Samppa
2010-12-07 00:26:39 UTC
Vielä tarjolla ostajan kadottua bittiavaruuteen!!!

Otsikko kertoo tärkeimmät, kyseessä on Nakamichin ja Telefunkenin
yhdessä kehittämä ehkä paras kuluttajille ikinä suunnattu
kohinanvaimennin.

Toiminnaltaan tämä poikkeaa DBX:n vastaavista merkittävästi, DBX:n
jäädessä kauas taakse, lähinnä kohinatason ja signaalin pumppaamisen
ollessa DBX:n ongelmia.

High Comissa em. ongelmat on vältetty siten että kompressio/dekompressio
tehdään matalille sekä korkeille äänille erikseen, DBX:n ollessa
yksialueinen.

Alla on linkki käyttöohjeen PDF-versioon, sen sivulla 18 selostetaan
toimintaperiaatetta ja suoritusarvoja tarkemmin. Laitteen mukana tulee
myös alkuperäinen paperinen käyttöohje (UK, Saksa, Ranska). Tähän ei ole
koskaan ollut suomenkielistä käyttöohjetta.

http://safemanuals.com/user-guide-instructions-owner-manual/NAKAMICHI/HIGH%20COM%20II-_E

Alla linkit myytävän laitteen kuviin:

Olen laitteen alkuperäinen omistaja, se on ostettu joskus 80-luvun
alkupuolella Hifi-Elektroniikasta, ja oli kallis! Käyttökohteena oli
aluksi kasettidekit, sittemmin Teacin ja Revoxin kelamankat ja Elcaset,
jolle tämä on erinomainen pari koska Elcaseteissa ei ollut kuin B-Dolby.
Jos haluaa monitoroinnin toimivat 3-päisessä dekissä, näitä laitteita
tarvitaan kaksi, mutta itse pärjäsin aina ilman monitorointia. Naka on
ollut viimeiset 10 vuotta säännöllisen epäsäännöllisessä käytössä,
kuitenkin niin, että se on ollut virroissa vähintään kerran viikossa.

Teknisesti laite on mielestäni hyväkuntoinen, jopa aikoinaan takuuseen
vaihdetut lamputkin palavat.

Kosmeettisen kunnon arvioisin kouluarvosanalla 7, kuoressa on jälkiä,
paraatipuolella on muutama jälki jotka olen näppärästi mustalla tushilla
naamioinut ;)

Myyn koska laitekantani digitalisoituu, ja olisi sääli jos tämä
harvinaisuus joutuisi kellariin hapettumaan!

Sijainti on Helsinki, noutaminen enemmän kuin toivottua!

Hinta: tarjoa jotain realistista, mutta kaikki ehdotukset kuunnellaan!

Tiedustelut ja ystävälliset tarjoukset joko puhelimitse numeroon o4oo
3o3 8o8, tai alla olevaan sähköpostiin.
--
t:S

samppa (ät) samppa (piste) org